Klachten

Meld het ons!

Ben je ontevreden over een product of over de dienstverlening van AstroVac? Dan willen wij dat graag weten! Daarmee stel je ons in de gelegenheid om je zo mogelijk een oplossing te bieden èn wellicht om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Je kunt je klacht telefonisch indienen, maar ook per e-mail of per brief. Je klacht wordt meteen in behandeling genomen. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging.

Belangrijk

Als je je klacht per e-mail of per brief indient:

– Vermeld je volledige NAW gegevens, inclusief je telefoonnummer
– Geef een duidelijke en volledige omschrijving van de klacht
– Sluit een kopie van de factuur bij

Contactgegevens

Onafhankelijke geschillencommissie

Heb je je klacht schriftelijk (per e-mail of brief) ingediend en ben je van mening dat deze niet correct is afgehandeld? Dan kun je een beroep doen op de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk. Lees eerst de algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden